Fenerbahçe’nin yeni transferlerinden Vedat Muriqi, yeni sezon hazırlıkları çerçevesinde Topuk Yaylası Tesisleri’nde Fenerbahçe TV’de yayınlanan ‘Güncel’ programına katıldı. Muriqi, Fenerbahçe’ye geri dönüşüyle ilgili olarak, “Öncelikle çok mutluyum. Bu formayı bana tekrardan layık gören değerli başkanımıza, yönetim kurulumuza, hocamıza ve camiamıza hem ailem hem kendi adıma çok teşekkür ederim. Burada olmak gurur verici. Kulübe ilk adım attığımdan beri burayı özlediğimi biliyordum ama ne kadar çok özlediğimi şimdi anladım. Yine bana bu büyük kulüpte sağ olsun fırsat verdiler. Gittiğimden beri sürekli takip ediyorum, uzakta da olsam işlerin içerisindeyim. Takımdaki arkadaşlarım, staff, herkesle iletişimim vardı. Sanki hiç gitmemiş gibiyim. Bu büyük kulüp başka yerde yok. Avrupa’da fırsat buldum, tecrübelendim ama gerçekten Fenerbahçemizin büyüklüğü başka” dedi.
Topuk Yaylası Tesisleri hakkında da konuşan Muriqi, “Müthiş bir yer. Türkiye’de böyle bir tesis zaten yok ama Avrupa’da birçok büyük kulübün de böyle bir tesisi yok. Sezon başı kamplarında millet başka yerlere gidiyor. Bizim Avusturya’ya kampa gitmemizin tek amacı hava değişikliği. Bakıyorum burada 20-30 gün kamp yapabilirsin. Bütün imkânlarımız var. Burada çalışanlarımız, personelimiz hepsi bizim emekçilerimiz sağ olsun, var olsunlar. Hiçbir zaman eksiğimiz olmuyor, olsa da tamamlıyorlar” şeklinde konuştu.
Transfer süreci hakkında bilgi veren Muriqi, “Ocak ayında ilk iletişim oldu. Mallorca tarafından zorluk demeyelim ama onlar da kendi dertlerine düştüler” ifadelerini kullandı.