Beşiktaş Kulübü, A Erkek Basketbol Takımı’nın 2026-27 sezonunda Avrupa’nın en prestijli basketbol organizasyonu EuroLeague’de mücadele edeceğini duyurdu. Kulüp başkanı Serdal Adalı, bu gelişme üzerine bir açıklama yaptı. Adalı, “Camiamızın sabırsızlıkla beklediği, layık olduğu bir başarıyı hayata geçirmenin mutluluğunu yaşıyoruz” dedi.
EuroLeague, bugün gerçekleştirdiği yönetim kurulu toplantısında 2026-27 sezonunda mücadele edecek 20 takımı onayladı ve Beşiktaş GAİN’in bir yıllık ‘wild card’ aldığını bildirdi.
Beşiktaş Kulübü tarafından yapılan açıklamada, “Erkek Basketbol Takımımız, 2026-27 sezonunda Avrupa’nın en prestijli basketbol organizasyonu EuroLeague’de yer alacak. Euroleague Commercial Assets (ECA) Yönetim Kurulu, 2026-27 sezonunda EuroLeague’de mücadele edecek kulüpleri açıkladı. 2026-27 sezonunda bir yıllık wildcard (özel davet) hakkı kazanan Erkek Basketbol Takımımız, yeniden EuroLeague’de mücadele edecek. Erkek Basketbol Takımımıza EuroLeague’de başarılar diler, kamuoyunun bilgisine saygılarımızla sunarız” ifadeleri yer aldı.
Beşiktaş Kulübü’nün resmi internet sitesinden yapılan açıklamanın ardından Serdal Adalı, sosyal medya hesabından da bir mesaj paylaştı. Adalı, “Camiamızın sabırsızlıkla beklediği, layık olduğu bir başarıyı hayata geçirmenin mutluluğunu yaşıyoruz” dedi.
Serdal Adalı’nın açıklaması şöyle devam etti: “Ligde ve EuroCup’ta verdiği şampiyonluk mücadelesiyle, taraftarımızın yarattığı müthiş basketbol kültürü ve atmosferiyle gurur kaynağımız olan basketbol takımımız bu sezondan itibaren Avrupa’nın en üst düzey organizasyonu EuroLeague’de yer alacak.”

