Fenerbahçeli oyuncu Levent Mercan, yeni sezon hazırlıkları kapsamında Topuk Yaylası Tesisleri’nde yaptığı açıklamada, “Çok iyi bir kamp geçirmemiz lazım. Hem burada hem de Avusturya’da çok iyi hazırlıklarımız olacak. Maçlarımızla beraber en iyi şekilde sezona başlayıp hedeflerimize ulaşmaya çalışacağız. Bunun için de takım olarak elimizden geleni yapacağız” dedi.
Levent Mercan, takım içerisinde güzel bir enerji olduğunu vurguladı. “Şu an çok iyiyiz. Başlayalı iki gün oldu. Takım içerisinde çok güzel bir enerji var. Sezon bittikten sonra ailemle birlikte tatil yaptıktan sonra buraya geldim. Herkes çok motive ve bizim adımıza antrenmanlar çok güzel geçiyor. Bütün takım çok motive ve en iyi şekilde hazırlanıp gelmiş” ifadelerini kullandı.
Teknik direktör İsmail Kartal’ın oyuncularla olan iletişiminin çok iyi olduğunu belirten Mercan, “İsmail Hocamız inanılmaz motive. Hemen ilk günden kendi felsefesini takıma anlatarak başladı. Oyuncularla da iletişimi çok iyi. Bizim adımıza çok iyi bir sezon geçebilir” diye konuştu.
Topuk Yaylası Tesisleri’ni beğendiğini ifade eden Levent Mercan, “Ben burayı çok beğeniyorum. Burada inanılmaz bir ortam var. Sahalar çok yakın, havalar da çok güzel. İnşallah böyle kalır. En önemlisi imkanlar. Burada futbol ve personel adına imkanlar çok iyi. Futbolcuların antrenmanı ve rahatlığı için burası çok güzel imkanlar sunuyor” şeklinde konuştu.


