Antalya’ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp Bitim kadrodan çıkarıldı. FIBA 2027 Basketbol Dünya Kupası Elemeleri C Grubunda Bosna Hersek ve İsviçre ile karşılaşacak olan A Erkek Milli Takımı, hazırlıklarını sürdürmek için Antalya’ya gitti. 23.06.2026 tarihinde yapılan açıklamada, Onuralp Bitim’in sakatlığı nedeniyle kadrodan çıkarıldığı belirtildi. Türkiye Basketbol Federasyonu, “Milli oyuncumuz Onuralp Bitim’e geçmiş olsun dileklerimizi sunar, en kısa sürede parkelere dönmesini temenni ederiz” ifadelerine yer verdi.
Milliler, 23-26 Haziran tarihleri arasında çalışmalarını Antalya’da sürdürecek.