1. Haberler
  2. Spor
  3. A Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp kadrodan çıkarıldı

A Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp kadrodan çıkarıldı

A Milli Erkek Basketbol Takımı, Antalya'da hazırlık yaparken Onuralp Bitim sakatlığı nedeniyle kadrodan çıkarıldı.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Antalya’ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp Bitim kadrodan çıkarıldı. FIBA 2027 Basketbol Dünya Kupası Elemeleri C Grubunda Bosna Hersek ve İsviçre ile karşılaşacak olan A Erkek Milli Takımı, hazırlıklarını sürdürmek için Antalya’ya gitti. 23.06.2026 tarihinde yapılan açıklamada, Onuralp Bitim’in sakatlığı nedeniyle kadrodan çıkarıldığı belirtildi. Türkiye Basketbol Federasyonu, “Milli oyuncumuz Onuralp Bitim’e geçmiş olsun dileklerimizi sunar, en kısa sürede parkelere dönmesini temenni ederiz” ifadelerine yer verdi.

Milliler, 23-26 Haziran tarihleri arasında çalışmalarını Antalya’da sürdürecek.

A Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp kadrodan çıkarıldı
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Beyaz Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.