Edin Visca, eski takımı Başakşehir ile sözleşme imzaladı. Turuncu-lacivertli ekip, 2011-2022 yılları arasında formasını giyen ve kulüp tarihinde önemli bir yere sahip olan Visca’yı yeniden kadrosuna kattı.
Başakşehir, deneyimli futbolcuyu önümüzdeki sezonun sonuna dek renklerine bağladı ve anlaşmayı şu şekilde duyurdu: “Kulübümüz, Edin Vişça ile anlaşma sağladı. Başkanımız Göksel Gümüşdağ ile bir araya gelen Edin Vişça, kendisini 1 yıllığına yeniden turuncu-lacivert renklere bağlayan sözleşmeye imza attı. 2011’de başlayan hikâyemizle birlikte sayısız başarılara imza attığımız, Avrupa kupalarında unutulmaz anlar yaşadığımız, kritik golleri ve asistlileriyle nice zaferlere yürüdüğümüz ve en önemlisi Süper Lig şampiyonluğu yaşadığımız, kulübümüzün tarihine adını altın harflerle yazdıran Edin Vişça yeniden Başakşehir ailesine katıldı. Evine hoş geldin evlat. Yeniden birlikte, yeniden aynı hedefler için…”