Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi’nde düzenlenen Muharrem Orucu İftar Programı’nda konuştu. Erdoğan, “Kerbela’nın acısı hala yüreğimizde. Kederi 14 asırdır o günkü gibi yaşıyoruz.” ifadelerini kullandı.
Erdoğan: Kerbela’nın acısı hala yüreğimizde, iftar programında açıkladı
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde düzenlenen iftar programında, "Kerbela'nın acısı hala yüreğimizde" dedi.
0
Paylaş