AKP’li milletvekili Tayyar, parti içindeki milletvekili ve belediye başkanı transferlerine yönelik eleştirilerde bulundu. Tayyar, “Siyaset kurumunu tartışmalı hale getiren transferleri artık bir kurala bağlama zamanı geldi, geçiyor” dedi. İsteyen herkesin istediği yerde siyaset yapabileceğini, ancak başka bir partinin oyuyla seçilen kişinin makamını koruyarak başka bir partiye geçmesinin sorunlu olduğunu vurguladı.
AKP’li Tayyar, partisine tepki gösterdi: ‘Artık yasaklanmalı’ dedi
AKP’li Tayyar, milletvekili ve belediye başkanı transferlerine tepki göstererek, bu durumun kurala bağlanması gerektiğini ifade etti.
0
Paylaş