1. Haberler
  2. Genel
  3. Eskişehir’de taş kırma kuyusuna düşen 2 işçi yaralandı

Eskişehir’de taş kırma kuyusuna düşen 2 işçi yaralandı

Eskişehir'in Sivrihisar ilçesinde bir maden ocağında taş kırma kuyusuna düşen 2 işçi yaralandı. Olayın ardından sağlık ekipleri bölgeye sevk edildi.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Eskişehir’in Sivrihisar ilçesinde bir maden ocağında taş kırma kuyusuna düşen 2 işçi yaralandı. Olay, Sivrihisar’a bağlı kırsal Böğürtlen Mahallesi’nde meydana geldi. Maden ocağında çalışan Nihat E. (27) ve Bekir A. (52), henüz belirlenemeyen bir nedenle silo üzerinden taş kırma kuyusuna düştü. Diğer işçilerin ihbarı üzerine bölgeye jandarma, sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Ekiplerin çabalarıyla kuyudan çıkarılan 2 işçi, ilk müdahalenin ardından ambulansla Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Tedavi altına alınan işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Eskişehir’de taş kırma kuyusuna düşen 2 işçi yaralandı
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Beyaz Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.