1. Haberler
  2. Genel
  3. Bakan Tekin Sakarya’da öğretmenlerle ormanda yürüyüşe katıldı

Bakan Tekin Sakarya’da öğretmenlerle ormanda yürüyüşe katıldı

Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, Sakarya'nın Sapanca ilçesinde öğretmenlerle 'Huzur ve Kardeşlik Yürüyüşü'ne katıldı. Etkinlikte yürüyüş mottosu 'Aynı Yolda, Aynı Umutla' oldu.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bakan Tekin, Sakarya’nın Sapanca ilçesinde düzenlenen AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’na katılmak üzere kente geldi. Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, öğretmenlerle birlikte ormanda gerçekleştirilen ‘Huzur ve Kardeşlik Yürüyüşü’ne katıldı. 27.06.2026 tarihinde sabah saatlerinde Sakarya İl Ormanı’nda İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen etkinlikte, Sakarya İl Milli Eğitim Müdürü Coşkun Bakırtaş ve çok sayıda öğretmen yer aldı. Yürüyüşün mottosu ‘Aynı Yolda, Aynı Umutla’ olarak belirlendi.

Bakan Tekin Sakarya’da öğretmenlerle ormanda yürüyüşe katıldı
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Beyaz Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.