Ankara İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek, 36’ncı NATO Zirvesi öncesi Yenimahalle ve Keçiören ilçelerinde alınan güvenlik önlemlerini ve polis kontrol noktalarını yerinde inceledi. 7-8 Temmuz tarihlerinde gerçekleştirilecek zirve kapsamında, bu ilçelerde polis timleri, trafik, özel harekat, terörle mücadele ve narkotik ekipleri tarafından ‘Turkuaz’ uygulaması yapıldı.
Yüksek, kontrol noktalarını ziyaret ederek, polis ekiplerinden bilgi aldı. Cadde üzerinde yürüyerek incelemelerde bulunan Yüksek’e vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Vatandaşlarla sohbet eden Yüksek, kendisine iletilen sorunları dinledi.
Ankara İl Emniyet Müdürü Yüksek, ‘Başkentin huzuru Türkiye’nin huzurudur’ vurgusuyla, vatandaşların güvenliği için çalışmalarına devam edeceklerini belirtti.