1. Haberler
  2. Genel
  3. Ankara Emniyet Müdürü Yüksek, NATO Zirvesi öncesi denetimleri inceledi

Ankara Emniyet Müdürü Yüksek, NATO Zirvesi öncesi denetimleri inceledi

Ankara İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek, 7-8 Temmuz'da yapılacak NATO Zirvesi öncesi Yenimahalle ve Keçiören'deki denetimleri yerinde inceledi.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Ankara İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek, 36’ncı NATO Zirvesi öncesi Yenimahalle ve Keçiören ilçelerinde alınan güvenlik önlemlerini ve polis kontrol noktalarını yerinde inceledi. 7-8 Temmuz tarihlerinde gerçekleştirilecek zirve kapsamında, bu ilçelerde polis timleri, trafik, özel harekat, terörle mücadele ve narkotik ekipleri tarafından ‘Turkuaz’ uygulaması yapıldı.

Yüksek, kontrol noktalarını ziyaret ederek, polis ekiplerinden bilgi aldı. Cadde üzerinde yürüyerek incelemelerde bulunan Yüksek’e vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Vatandaşlarla sohbet eden Yüksek, kendisine iletilen sorunları dinledi.

Ankara İl Emniyet Müdürü Yüksek, ‘Başkentin huzuru Türkiye’nin huzurudur’ vurgusuyla, vatandaşların güvenliği için çalışmalarına devam edeceklerini belirtti.

Ankara Emniyet Müdürü Yüksek, NATO Zirvesi öncesi denetimleri inceledi
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Beyaz Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.