Antalya’nın Alanya ilçesindeki Gönül Kemal Reisoğlu İlkokulu 2’nci sınıf öğrencileri, harçlıklarını Türk Silahlı Kuvvetlerini Güçlendirme Vakfı (TSKGV) Alanya Fahri Tanıtım Kurulu Başkanlığı’na bağışladı. Öğrenciler, öğretmenleriyle birlikte TSKGV Alanya Fahri Tanıtım Kurulu Başkanlığı’nı ziyaret ederek, kumbaralarında biriktirdikleri harçlıkları teslim etti. Etkinlikte, öğrencilere vakfın çalışmaları hakkında bilgi verildi ve tanıtım filmi izlendi.
TSKGV Alanya Fahri Tanıtım Kurulu Başkanı Refik Özdemir, “Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızın yüreklerinden kopan anlamlı bir bağışa tanıklık ediyoruz. Bu bağışın maddi değerinden çok taşıdığı vatan sevgisi ve sorumluluk duygusu bizler için son derece kıymetlidir. Harçlıklarından ayırdıkları birikimlerini Türk Silahlı Kuvvetleri Güçlendirme Vakfı’na bağışlayan evlatlarımız milletimizin birlik ve beraberlik ruhunun en güzel örneğini göstermişlerdir” dedi.
Bağış yapan öğrenciler adına konuşan Ahmet Tuna Atalay (8), “Türkiye Cumhuriyeti’nin böyle bir paraya ihtiyacı yoktu. Biz paylaşmak için, vatan için böyle bir şey yaptık. Güçlü ordu, güçlü Türkiye demektir. Arkadaşlarımla birlikte bu parayı topladık. Sonra buraya getirdik. Bağış yaptık. Bütün Türkiye’deki arkadaşlarımı bağış yapmaya çağırıyorum” şeklinde konuştu.
Etkinlik sonunda hatıra fotoğrafı çekildi.


