Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan, Taksim Meydanı’nda ziyarete açılan ‘Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Sıfır Atık’ sergisine dair sanal medya hesabından bir paylaşımda bulundu. 22.06.2026 tarihinde yapılan paylaşımda, serginin Sıfır Atık Vakfı’nın öncülüğünde ve ilgili kurumların iş birliğiyle hayata geçirildiği belirtildi. Emine Erdoğan, serginin bir lokma ekmeğin, bir damla suyun ve toprağa düşen her emeğin ne kadar kıymetli olduğunu hatırlattığını vurguladı. Ayrıca, bu serginin daha bilinçli bir yaşam kültürünün yaygınlaşmasına katkıda bulunacağına inandığını ifade ederek, tüm İstanbulluların bu anlamlı sergiyi deneyimlemesini temenni etti.
Emine Erdoğan, ‘Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Sıfır Atık’ sergisini tanıttı
Emine Erdoğan, Taksim Meydanı'nda açılan 'Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Sıfır Atık' sergisi hakkında bilgi verdi.
0
Paylaş