1. Haberler
  2. Dünya
  3. Fransa’da Ebola vakasıyla temas eden 5 kişi karantinaya alındı

Fransa’da Ebola vakasıyla temas eden 5 kişi karantinaya alındı

Fransa Sağlık Bakanı Stephanie Rist, Ebola vakasıyla temas eden 5 kişinin karantinaya alındığını açıkladı. Doktor, Kongo'dan döndü.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Fransa’da Ebola vakasıyla temas ettiği düşünülen 5 kişi karantinaya alındı. Fransa Sağlık Bakanı Stephanie Rist, ülkedeki ilk Ebola vakasıyla ilgili olarak basına açıklama yaptı. Rist, Kongo Demokratik Cumhuriyeti’ndeki insani yardım misyonundan dönen bir doktorda Ebola virüsünün tespit edildiğini belirtti. Söz konusu doktorun deneyimli bir hekim olduğunu ifade eden Rist, uçağa bindiği sırada herhangi bir belirti göstermediğini ve virüsün bulaşıcı olmadığını aktardı.

Uçuş sırasında baş ağrısı şikayeti olan doktorun durumu yetkililere ilettiğini söyleyen Rist, doktorun uçak inişinde hastaneye kaldırıldığını ve 21 günlük karantinaya alındığını bildirdi. Rist, doktorla yakın temasta bulunan kişileri araştırdıklarını vurgulayarak, bu kişilerden 5’inin tedbir amaçlı karantinaya alındığını duyurdu.

Fransa’da Ebola vakasıyla temas eden 5 kişi karantinaya alındı
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Beyaz Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.