1. Haberler
  2. Genel
  3. Ulaştırma Bakanlığı: Gaziantep Havalimanında arızalı uçaktaki yolcular tahliye edildi

Ulaştırma Bakanlığı: Gaziantep Havalimanında arızalı uçaktaki yolcular tahliye edildi

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, Gaziantep Havalimanı'nda iniş takımı arızası yaşayan uçaktaki 186 yolcu ve 6 mürettebatın güvenli bir şekilde tahliye edildiğini açıkladı.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, Stuttgart–Gaziantep seferini yapan bir yolcu uçağının Gaziantep Havalimanı’na inişi sırasında ön iniş takımında hasar meydana geldiğini bildirdi. Olay sonrası uçakta bulunan 186 yolcu ve 6 mürettebat güvenli bir şekilde tahliye edildi.

Bakanlık, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, SunExpress’e ait TC-SPE kuyruk tescilli uçağın inişinin ardından lastiğinin patladığını ve ön iniş takımında hasar oluştuğunu belirtti. Olayla ilgili gerekli inceleme ve değerlendirme süreçlerinin başlatıldığı ifade edildi.

Ulaştırma Bakanlığı: Gaziantep Havalimanında arızalı uçaktaki yolcular tahliye edildi
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Beyaz Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.