A Milli Futbol Takımı Teknik Direktörü Vincenzo Montella, oyuncuların hak etmediği eleştirilerle karşılaştığını belirtti. Montella, “Oyuncuların etki altında kalmasını istemiyorum. Ama ben onların yüzünde ifadeleri görüyorum. Onlar benim çocuklarım gibi. Birçok zorlukla karşı karşıya kaldılar. Tabii sahada daha iyisini yapabilirdik ama bunu tüm kalbimizle gerçekleştirmeye çalıştık. Bazen bunların sonucunu alamazsınız. Ama bu demek değildir ki her şeyi çöpe atalım. Bu oyuncular geleceğimiz, onlara saygı gösterelim” dedi.
A Milli Takım, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu’ndaki son maçında yarın TSİ 05.00’te Los Angeles Stadyumu’nda ABD ile mücadele edecek. Montella, basın toplantısında, oyunculara kayıtsız şartsız destek vermeye devam edeceğini ifade etti. “Oyuncularımıza saygı gösterdiğimizden daha fazla saygı göstermemiz lazım. Tabii ki üzgünüz olanlardan ama gelecek için motive olmaya devam ediyoruz. Yarın oynayacağımız maç, zor bir maç olacak. Herhalde en zor maçlardan biri olacak. O yüzden ülkemizin bizi desteklemesini istiyoruz” dedi.
Montella, takımın son üç yılını da değerlendirdi. 2023 Eylül ayında milli takımla çalışmaya başladığını ve Avrupa Şampiyonası’na katılma hedefi doğrultusunda Hırvatistan’a karşı galibiyet elde ettiklerini hatırlattı. “Hatta ilk Almanya zaferimizi hatırlıyorum, 72 yıl sonra Almanya’da kazanmamızı. O gün, o başarıları elde eden çocuklar, bu çocuklar ve gelecekte de başarı elde edecekler. O yüzden onlara saygı göstermeliyiz. Onlar bizim futbolumuzun geleceği” şeklinde konuştu.