Arnavutluk’ta gerçekleştirilen Yıldız-Genç Balkan Masa Tenisi Şampiyonası’nda milli sporcular, 2’si altın toplamda 4 madalya kazandı. Türkiye Masa Tenisi Federasyonu’ndan alınan bilgiye göre, organizasyon takım müsabakalarıyla tamamlandı.
Genç Kadın Milli Takımı, finalde Romanya’yı 3-2 yenerek şampiyonluğa ulaştı. Yıldız Kadın Milli Takımı da Romanya’yı 3-1 mağlup ederek aynı başarıyı gösterdi.
Genç Erkek Milli Takımı, finalde Bulgaristan’a 3-1 yenilerek ikinci oldu. Yıldız Erkek Milli Takımı da finalde Bulgaristan’a aynı skorla kaybederek organizasyonu ikinci sırada tamamladı.


