KASTAMONU (AA) – Kadın Boks Milli Takımı, Akdeniz Oyunları ve Avrupa Şampiyonası hazırlıkları çerçevesinde Kastamonu’da gerçekleştirdiği kamp çalışmalarına ara verdi.
Milli takım, 21 Ağustos-3 Eylül tarihleri arasında İtalya’nın Taranto kentinde düzenlenecek Akdeniz Oyunları ile 15-26 Eylül’de Bulgaristan’ın başkenti Sofya’da yapılacak Avrupa Boks Şampiyonası’na hazırlanıyor.
Kastamonu kampına 17 sporcuyla katılan milli takım, 15-30 Temmuz tarihleri arasında Almanya’da yapacağı kampın ardından hazırlıklarına yeniden Kastamonu’da devam edecek.
Kadın Boks Milli Takımı Antrenörü Nazım Yiğit, AA muhabirine, kamp döneminin verimli geçtiğini ifade etti. Yiğit, “Almanya’da 15 günlük kamp yapacağız. Takım olarak şu an iyi çalışıyoruz. Akdeniz Oyunları’nda da en iyi dereceleri yapacağımızı umuyoruz.” dedi.
Yiğit, Almanya kampına Avrupa Şampiyonası’na gidecek takımla katılacaklarını belirterek, “Oraya 10 sıklette gideceğiz. İnşallah ülkemizi mahcup etmeden en iyi şekilde döneceğimize inanıyorum.” şeklinde konuştu.

