Fenerbahçe Yönetim Kurulu, Chobani Stadyumu Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi’nde rutin toplantılarını gerçekleştirdi. Kulüp, bundan sonra yönetim kurulu toplantılarını haftada bir kez yapma kararı aldı. 15 Haziran’da yapılan ilk toplantının ardından, bir hafta içinde ikinci toplantı gerçekleştirildi.
Toplantıda, Fenerbahçe ve bağlı branşlarla ilgili birçok konu ele alındı. Başkan Aziz Yıldırım’ın talimatıyla, geçmişte ayda bir veya daha uzun aralıklarla yapılan toplantıların haftalık olarak yapılması kararlaştırıldı.
Futbol takımlarının kamp ve hazırlık süreçleri, olası transferler, iktisadi projeler, mali işler ve gelir yaratma çalışmaları detaylı bir şekilde değerlendirildi. Ayrıca, bir hafta önce yapılan görev dağılımının ardından hayata geçirilen çalışmalar ve planlanan projeler hakkında bilgi alışverişinde bulunuldu. Kulübün 120. yılına özel şampiyonluk hedefi doğrultusunda, teknik direktör İsmail Kartal ve futbol direktörü Oğuz Çetin’in yürüttüğü hazırlık süreçleri de toplantının gündemindeydi. Yönetim, futbol takımının 5 Temmuz’da başlayacak Avusturya kampı öncesinde Topuk Yaylası Kamp Tesisleri’nde takımla bir araya gelme planını da görüştü.

