1. Haberler
  2. Spor
  3. Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını çift antrenmanla sürdürdü

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını çift antrenmanla sürdürdü

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri'nde çift antrenmanla tamamladı. İsmail Kartal yönetimindeki antrenmanda kondisyon ve taktik çalışmaları yapıldı.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri’nde çift antrenmanla devam ettirdi. Teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen günün ikinci antrenmanında sarı-lacivertli ekip, kondisyon ve taktik ağırlıklı bir çalışma yaptı.

Antrenman, salonda yapılan core çalışmalarıyla başladı. Ardından sahaya geçen futbolcular, koşu, ısınma, çabukluk ve pas organizasyonları üzerinde durdu. İdman, dar alanda oynanan çift kale maçlarla tamamlandı.

Ayrıca, teknik direktör İsmail Kartal’ın isteği doğrultusunda tesislere gelen taraftarların antrenmanı izlemesine izin verildi. Sarı-lacivertli taraftarlar, çalışma boyunca futbolculara ve teknik heyete destek verdi.

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını çift antrenmanla sürdürdü
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Beyaz Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.