Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri’nde çift antrenmanla devam ettirdi. Teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen günün ikinci antrenmanında sarı-lacivertli ekip, kondisyon ve taktik ağırlıklı bir çalışma yaptı.
Antrenman, salonda yapılan core çalışmalarıyla başladı. Ardından sahaya geçen futbolcular, koşu, ısınma, çabukluk ve pas organizasyonları üzerinde durdu. İdman, dar alanda oynanan çift kale maçlarla tamamlandı.
Ayrıca, teknik direktör İsmail Kartal’ın isteği doğrultusunda tesislere gelen taraftarların antrenmanı izlemesine izin verildi. Sarı-lacivertli taraftarlar, çalışma boyunca futbolculara ve teknik heyete destek verdi.