Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı, Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nde üst üste üçüncü kez şampiyon olmasının ardından Khem Birch ve Devon Hall ile yollarını ayırdığını açıkladı. Nando De Colo’nun kariyerini Süper Lig şampiyonluğuyla sonlandırmasının ardından, takımın önemli isimlerinden Khem Birch ve Devon Hall ile de ayrılık kararı alındı.
Fenerbahçe Beko forması giyen Khem Birch, 2024-25 ve 2025-26 sezonlarında takıma katkı sağladı. Devon Hall ise 2024-25 sezonu öncesinde kadroya katılmış ve geçirdiği iki sezon boyunca önemli başarılara imza atmıştı.
Kulüpten yapılan ilk açıklamada Khem Birch için, “Tarihimizin ikinci EuroLeague şampiyonluğu başta olmak üzere, formamızla 2 Türkiye Ligi, 2 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası şampiyonlukları yaşayan oyuncumuz Khem Birch’e tüm emekleri için teşekkür ediyor, kariyerinin bundan sonraki döneminde kendisine başarılar diliyoruz” denildi.
Devon Hall ile ilgili yapılan açıklamada ise, “Çubuklu formamızla, 1 EuroLeague, 2 Türkiye Ligi, 2 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası şampiyonlukları yaşayan Devon Hall’a tüm emekleri için teşekkür ediyor, kariyerinin bundan sonraki döneminde kendisine başarılar diliyoruz” ifadeleri yer aldı.

