Bursaspor, 2026-2027 sezonu hazırlıklarına Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri’nde gerçekleştirdiği ilk antrenmanla start verdi. Teknik direktör Mustafa Er, yeni transferlerin de katıldığı idman öncesinde, transfer çalışmaları, kamp planı ve tesis yatırımları hakkında önemli bilgiler paylaştı.
Yeni sezonda 1’inci Lig’de şampiyonluk hedefleyen Bursaspor, ilk antrenmanını Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri’nde yaptı. Mustafa Er yönetimindeki yeşil-beyazlı ekipte, yeni transferler Juergen Elitim, Toral Bayramov ve Amine Boutrah da yer aldı.
Antrenman öncesinde basın mensuplarıyla bir araya gelen Mustafa Er, camianın ve taraftarın beklentilerini bildiklerini belirterek, iki aylık süreçte yoğun bir transfer çalışması yürüttüklerini ifade etti. Er, “Mevcut kemik kadromuzu koruyarak gerekli takviyeleri yapıp lige iyi başlamak istiyoruz. Transferlerde hem kaliteli hem de karakterli oyuncular almaya özen gösterdik” dedi.
Takımın kamp ve hazırlık takvimine dair de bilgi veren Er, hazırlık maçlarının önemine vurgu yaptı. “İlk kamp döneminde iki hazırlık maçı oynamayı planlıyoruz. İkinci kamp döneminde de bir ya da iki hazırlık maçı daha yapacağız. Belki dönüşte Bursa’da da bir müsabaka oynayabiliriz. Lig başlamadan önceki hafta dahil toplamda en az 4 ya da 5 hazırlık maçı oynamayı hedefliyoruz. Yeni yabancı oyuncularımızın Bolu kampında takıma tam anlamıyla adapte olacağını düşünüyorum” şeklinde konuştu.
Er, tesislerdeki altyapı ve zemin çalışmalarına da dikkat çekerek, kulübün geleceğe yatırım yaptığını vurguladı. İlk bir haftayı Özlüce’de geçireceklerini belirtti.


