Beşiktaş GAİN, EuroLeague yönetiminin açıklaması için geri sayımda. EuroLeague yönetiminde hissedarların sabah ilk toplantıyı yaparak oybirliği ile Beşiktaş GAİN’in katılımını istediği öğrenildi. EuroLeague yönetiminin öğleden sonra kendi yönetim kurulu toplantısını yaparak kararı açıklaması bekleniyor. Kararın büyük ihtimalle Beşiktaş GAİN’in katılması yönünde çıkması öngörülüyor.
Siyah beyazlı kulüp, resmi açıklama için EuroLeague yönetiminin kesin kararını bekliyor. Beşiktaş Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi Özkan Arseven’in konuyla ilgili açıklaması ise şöyle: “Buradan dönüş için son anda çok farklı bir siyasetin veya gücün devreye girmesi gerekiyor. Şu anda da böyle bir ihtimal görünmüyor. Kesin Hayırlı olsun demek için Eurolig yönetim kurulu resmi kararını bekliyoruz.”