Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, sarı-lacivertli takımın kamp yaptığı Topuk Yaylası Tesisleri’ne geldi. Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını Düzce’de bulunan bu tesiste sürdürüyor. Yıldırım, akşam saatlerinde Topuk Yaylası Tesisleri’ne ulaşırken, ona başkan vekili Barış Göktürk ve yönetim kurulu üyesi Özgür Peker de eşlik etti. Aziz Yıldırım, sabah antrenmanını takip edecek ve öğle yemeğinde takımla bir araya gelecek.
Aziz Yıldırım, Fenerbahçe’nin kamp yaptığı Topuk Yaylası’na geldi
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, 27 Haziran 2026'da Düzce'deki Topuk Yaylası Tesisleri'ne geldi. Yıldırım, yönetim kurulu üyeleriyle birlikte takımla buluşacak.
0
Paylaş