1. Haberler
  2. Siyaset
  3. Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi

Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi

Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan ile telefonda görüştü. Görüşmede Türkiye-İran ilişkileri ve bölgesel gelişmeler ele alındı.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan ile telefonda görüştü. Görüşmede, Türkiye-İran ikili ilişkileri ile bölgesel ve küresel gelişmeler ele alındı.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığının sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, liderlerin görüşmede Türkiye-İran ikili ilişkileri, bölgesel ve küresel gelişmeleri değerlendirdiği belirtildi.

Görüşmede, İran ile ABD arasında varılan mutabakatın memnuniyet verici olduğunu ifade eden Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye’nin sürecin barışla sonuçlanması için gereken desteği sağlayacağını ve müzakereleri sabote etmek isteyenlere karşı dikkatli olunması gerektiğini vurguladı.

Erdoğan, yeni dönemde bölgesel barışı güçlendirecek adımlar atmanın önemine dikkat çekerek, Türkiye’nin bu hedefi gerçekleştirmek için çalışacağını belirtti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, ayrıca Türkiye ile İran arasındaki ticari, mali ve enerji işbirliğini geliştirmek için atılacak adımları sürdüreceklerini ifade etti.

Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Beyaz Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.