1. Haberler
  2. Siyaset
  3. Bakanlar sabah yürüyüşü için Kocaeli Ormanya’ya gitti

Bakanlar sabah yürüyüşü için Kocaeli Ormanya’ya gitti

Sakarya'da düzenlenen AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'na katılan bakanlar, Kocaeli Ormanya Doğal Yaşam Parkı'nda sabah yürüyüşü yaptı.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

HaberlerGündem Haberleri Kampa katılan bakanlar ormanda sabah yürüyüşü yaptı. Sakarya’da gerçekleştirilen AK Parti 33’üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’na katılan bakanlar, Kocaeli Ormanya Doğal Yaşam Parkı’nda sabah yürüyüşü gerçekleştirdi. 28.06.2026 – 11:29 | Son Güncellenme: 28.06.2026 – 11:29 | Mutlu YUCA/KOCAELİ, (DHA) – Sakarya’nın Sapanca ilçesinde düzenlenen AK Parti 33’üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’na katılan Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Mahinur Özdemir Göktaş, Milli Savunma Bakanı Yaşar Güler, Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı ile Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, sabah yürüyüşü için Kocaeli Ormanya Doğal Yaşam Parkı’na gitti. Bakanlar, doğayla iç içe olan Kartepe ilçesindeki Ormanya’da sabah yürüyüşü yaptı. Yürüyüşün ardından 4 bakan, tekrar kampın yapıldığı otele geri döndü.
</HTML gövde buradan çıkar.

Bakanlar sabah yürüyüşü için Kocaeli Ormanya’ya gitti
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Beyaz Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.