Mersin’in Mut ilçesinde çöplük alanda yangın çıktı. Yangın, gece saatlerinde Palantepe Mahallesi’ndeki çöplük alanında meydana geldi. Çöplükten yükselen alevleri görenlerin ihbarı üzerine bölgeye itfaiye ekipleri sevk edildi. Yangın, yaklaşık 15 hektarlık bir alana yayıldı ancak çevredeki bahçelere sıçramadan itfaiye ekipleri tarafından kontrol altına alındı. Soğutma çalışmaları devam ederken, yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.
Mersin’de çöplük alanda yangın söndürüldü, inceleme başlatıldı
Mersin'in Mut ilçesinde çöplük alanda çıkan yangın, itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü. Yangının çıkış nedeni araştırılıyor.
0
Paylaş