1. Haberler
  2. Genel
  3. Kayseri’de 1 Haftada Bin 58 Kişiye Trafik Cezası Uygulandı

Kayseri’de 1 Haftada Bin 58 Kişiye Trafik Cezası Uygulandı

Kayseri'de son 1 haftada yapılan trafik denetimlerinde bin 58 sürücüye ceza kesildi. Denetimler, kamu huzurunu bozan davranışlara odaklandı.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Kayseri’de son 1 haftada yapılan trafik denetimleri sırasında, kurallara uymayan ve evrakları eksik olan bin 58 sürücüye cezai işlem uygulandı. İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, abartı egzoz, drift, makas atma ve yüksek ses müzik gibi durumlara yönelik çalışmalarını sürdürdü.

Bu denetimler sonucunda, 12 sürücü modifiyeli araç kullanmaktan, 5 kişi abartı egzozla araç kullanmaktan, 104 sürücü sürücü belgesiz veya geçersiz belge ile araç kullanmaktan, 52 kişi ise sürücü belgesi geçici veya daimi geri alındığı halde araç kullanmaktan ceza aldı. Ayrıca, 4 sürücü makas atma, 228 kişi kırmızı ışık ihlali, 68 sürücü alkollü araç kullanma, 4 kişi alkolmetreye üflememe, 73 sürücü ışık donanımı ihlali, 2 kişi drift atma, 148 sürücü yüksek sesle müzik dinleme ve 358 sürücü cep telefonu kullanmaktan cezai işlem gördü.

Kayseri’de 1 Haftada Bin 58 Kişiye Trafik Cezası Uygulandı
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Beyaz Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.