İstanbul Havalimanı’nda, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle tatil yoğunluğu yaşanmaya başladı. Okulların kapanmasıyla birlikte, tatili memleketlerinde veya yurt dışında geçirmek isteyen aileler ve çocukları havalimanında yoğunluk oluşturdu. 26.06.2026 tarihinde, öğle saatlerinden itibaren özellikle iç hatlar terminalinde hareketlilik arttı. Çocuklarıyla memleketlerine veya tatil beldelerine gitmek isteyen yolcular, İstanbul Havalimanı’nda kalabalık oluşturdu. Tatilini İstanbul dışında geçirmek isteyenler nedeniyle check-in kontuarları ve güvenlik noktalarında zaman zaman kuyruklar oluştu. Yoğunluk nedeniyle önlem alan İstanbul Havalimanı işletmecisi İGA ekipleri, havalimanı girişinde ve terminalde yolcuları yönlendirdi.
Reyhan Gülüm, çocuklarıyla birlikte tatil için Antalya’ya gittiğini belirterek, “Çocuklar bugün karneyi aldılar, biz bugün biraz da telaşlıyız. Kuzenim evleniyor, hem böyle mezuniyeti hızlıca yapıp, şimdi de hızlıca Antalya’ya gidiyoruz. Bir hafta orada tatilimiz var, ananeleri ile vakit geçirecekler. Denize gireceğiz, kumda oynayacağız biraz yılın yorgunluğunu atacağız. Bir veli olarak bu sene eğitim hayatı gayet güzel geçti. Çocuklar yoruluyor ama tatlı yorgunluk” dedi.
Çocuklardan Emin ve Sinan Gülüm kardeşler, “Karnelerimiz çok iyiydi. Sürekli sınav yaptılar, çok yorulduk. Şimdi tatile gidiyoruz. Ananemizi özledik, orada denize gireceğiz” ifadelerini kullandılar. Şeyma ve Yusuf Kaan kardeşler ise Kıbrıs’a tatile gittiklerini belirterek, “Tatilde dinlenmeyi düşünüyoruz. Denize gireceğiz, oyunlar oynayacağız” dediler.


