Antalya Ticaret ve Sanayi Odası (ATSO) Başkanı Ali Bahar’ın hayatını kaybettiği teknede bulunan iki kişi, “taksirle ölüme neden olma” suçlamasıyla yargılanmaya devam ediyor. Duruşmada, Bahar’ın eşi Şebnem Bahar, “Benim şahsi kanaatim, Ali Bahar’ın tartışma sırasında yaşanan itiş kakış sonucu denize düştüğü yönündedir. Eşimin denize itildiğini düşünüyorum” şeklinde ifade verdi.
Antalya 3. Ağır Ceza Mahkemesi’nde gerçekleşen duruşmada, tutuksuz sanık M.S.Ç. hazır bulunurken, diğer sanık Y.C.Ç. duruşmaya Ses ve Görüntü Bilişim Sistemi (SEGBİS) aracılığıyla katıldı. Bahar’ın eşi Şebnem Bahar ve taraf avukatları da salonda yer aldı.
Sanık avukatları, müvekkillerinin adli kontrol kararlarının kaldırılmasını talep etti. Ancak, müşteki Şebnem Bahar, adli kontrolün kaldırılması durumunda sanık Y.C.Ç’nin yurt dışına kaçabileceğinden endişe ettiğini belirtti. Ayrıca, sanığın olaydan sonra ikametini Bodrum’a aldırdığı, fakat tüm kişisel işlerini Antalya’da sürdürdüğü öne sürüldü. Şebnem Bahar, sanığın teknede madde kullandığını öğrendiklerini ve bu durumun taşkın hareketlere yol açtığını ifade etti.


