1. Haberler
  2. Genel
  3. Ankara’da piknikte tartıştığı eşini bıçaklayarak öldürdü

Ankara’da piknikte tartıştığı eşini bıçaklayarak öldürdü

Ankara'da Davut S., piknikte tartıştığı eşi Zahide S.'yi bıçaklayarak öldürdü. Olayın ardından şüpheli için yakalama çalışması başlatıldı.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Ankara’da Davut S., piknikte tartıştığı eşi Zahide S.’yi (46) bıçaklayarak öldürdü. Şüphelinin yakalanması için çalışma başlatıldı.

Olay, dün sabah saatlerinde Akyurt ilçesi Kızık Mahallesi’nde gerçekleşti. İddiaya göre, piknik yapmak için bahçelerine giden Davut S. ile eşi Zahide S. arasında henüz bilinmeyen bir nedenle tartışma çıktı. Tartışmanın büyümesi üzerine, Davut S., 2 çocuk annesi eşi Zahide S.’yi bıçaklayarak kaçtı. Çiftten haber alamayan yakınları, bahçeye gittiklerinde Zahide S.’nin cansız bedeniyle karşılaştı. İhbar üzerine bölgeye sevk edilen polis ekipleri, olay yerinde inceleme yaptı. Firari şüphelinin yakalanmasına yönelik çalışma başlatıldı.

Zahide S., Ankara Adli Tıp Kurumu’ndaki otopsi işlemlerinin ardından ailesine teslim edilerek, Akyurt ilçesi Kozayağı Mahallesi’ne getirildi. Zahide S., öğle vakti kılınan cenaze namazının ardından köy mezarlığında toprağa verildi.

Mahalleli, Davut S.’nin işsiz olduğunu ve psikolojik sorunlar yaşadığını belirterek, daha önce de eşini darbettiğini ve bu nedenle hakkında uzaklaştırma kararı verildiğini ifade etti.

Ankara’da piknikte tartıştığı eşini bıçaklayarak öldürdü
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Beyaz Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.