Ağrı Valisi Önder Bozkurt, serebral palsi hastalığı nedeniyle evde eğitim gören 6’ncı sınıf öğrencisi Elif Havva Alpaslan’a karnesi ve takdir belgesini verdi. Vali Bozkurt, Elif Havva’yı ziyaret ederek bu özel anı paylaşmanın mutluluğunu yaşadı.
Vali Bozkurt, Şehit Er Vefa Çelik Ortaokulu’nda eğitim alan Elif Havva’ya karnesini verirken, “Bugün çok sevinçliyiz; kıymetli yavrularımızla, evlatlarımızla bir aradayız. Elif Havva isminde çok güzel bir kızımız var. Kendisine, evde eğitim hizmeti kapsamında kıymetli öğretmenlerimiz eğitim sunuyor. Öğretmenimiz Emrah Karakol, ‘Elif Havva kızımızın karnesini verirken sizler de aramızda olursanız çok memnun oluruz’ dedi. Biz de büyük bir memnuniyetle milli eğitim ekibimizle birlikte bu ziyareti planladık. Bugün ilimiz genelinde 985 okulumuzda, 126 bin 140 öğrencimiz karne alıyor ve bu sevinci hep birlikte yaşıyoruz” şeklinde konuştu.
Vali Bozkurt, Elif Havva’nın öğretmenleriyle olan güzel iletişimine de dikkat çekerek, “Elif Havva kızımız öğretmenlerini çok seviyor, öğretmenleri de onu çok seviyor. Ailemizle de çok güzel bir iletişim var. Elif’in notları da oldukça yüksek ve kendisi takdir belgesi almaya hak kazandı. 6’ncı sınıfı başarıyla bitirip 7’nci sınıfa geçiyor” dedi.
Vali Bozkurt, il genelinde toplam 103 öğrencinin evde eğitim hizmetinden yararlandığını belirtti. Bu öğrencilerden 35’inin Ağrı il merkezinde yaşadığını ifade eden Bozkurt, tüm öğrencileri tebrik ederek hayırlı ve başarı dolu bir eğitim-öğretim hayatı diledi.


