1. Haberler
  2. Dünya
  3. DSÖ Genel Direktörü Ghebreyesus, hantavirüs salgınını bitirmeye yaklaşıyoruz dedi

DSÖ Genel Direktörü Ghebreyesus, hantavirüs salgınını bitirmeye yaklaşıyoruz dedi

DSÖ Genel Direktörü Ghebreyesus, hantavirüs salgınının sona ermek üzere olduğunu ve vaka sayısının sabit kaldığını açıkladı.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Dünya Sağlık Örgütü Genel Direktörü Tedros Adhanom Ghebreyesus, ‘MV Hondius’ isimli yolcu gemisinde ortaya çıkan hantavirüs salgınıyla ilgili açıklamalarda bulundu. Ghebreyesus, vaka sayısının sabit kaldığını belirterek, “Bu salgını bitirmeye yaklaşıyoruz” ifadelerini kullandı.

Ghebreyesus, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, gemi kaptanı ve mürettebatının büyük bir kısmının karantina sürecini tamamladığını bildirdi. Hastalanan kişilerin 33 ülke ve bölgedeki 600’den fazla temaslısının izlendiğini belirten Ghebreyesus, bu temaslıların yüzde 80’inden fazlasının 42 günlük takip süresini tamamladığını kaydetti. Vaka artışının durduğuna dikkat çeken Ghebreyesus, “Vaka sayısı, 3 ölüm de dahil olmak üzere 13’te sabit kaldı. Bu salgını bitirmeye yaklaşıyoruz” değerlendirmesinde bulundu.

Ayrıca, yolcuların güvenliğini sağlamadaki liderlikleri için Kaptan Jan Dobrogowski ve gemi mürettebatına teşekkür eden Ghebreyesus, salgına müdahalede üstlendikleri rol nedeniyle İspanya, Hollanda, Yeşil Burun Adaları, Güney Afrika ve İngiltere’ye de şükranlarını sundu.

DSÖ Genel Direktörü Ghebreyesus, hantavirüs salgınını bitirmeye yaklaşıyoruz dedi
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Beyaz Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.