1. Haberler
  2. Dünya
  3. ABD Dışişleri Bakanı Rubio, İran’la görüşmeler için toplanacak

ABD Dışişleri Bakanı Rubio, İran’la görüşmeler için toplanacak

ABD Dışişleri Bakanı Rubio, İran'la teknik görüşmelerin gelecek hafta yeniden başlayacağını açıkladı. Heyetler 29 veya 30 Haziran'da İsviçre'de bir araya gelecek.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, İran ile teknik düzeyde yürütülen görüşmeler çerçevesinde heyetlerin gelecek hafta yeniden toplanacağını duyurdu. Rubio, resmi ziyarette bulunduğu Kuveyt’te yaptığı açıklamada, teknik heyetlerin 29 ya da 30 Haziran’da bir araya geleceğini ve muhtemelen İsviçre’de olacaklarını belirtti.

Rubio, bu teknik görüşmelere ABD Dışişleri Bakanlığı ve Enerji Bakanlığı’ndan yetkililerin de katılacağını ifade etti. Ayrıca, Hürmüz Boğazı’nın işletilmesi ile ilgili olarak, “Uluslararası suları kullanmak için ücret talep eden herhangi bir mekanizmaya tüm dünya karşı çıkacaktır” dedi.

ABD Dışişleri Bakanı Rubio, İran’la görüşmeler için toplanacak
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Beyaz Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.