1. Haberler
  2. Spor
  3. Milli masa tenisçiler, Balkan Şampiyonası’nda 4 madalya kazandı

Milli masa tenisçiler, Balkan Şampiyonası’nda 4 madalya kazandı

Arnavutluk'ta düzenlenen Yıldız-Genç Balkan Masa Tenisi Şampiyonası'nda milli sporcular, 2 altın ve 4 madalya kazandı.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Arnavutluk’ta gerçekleştirilen Yıldız-Genç Balkan Masa Tenisi Şampiyonası’nda milli sporcular, 2’si altın toplamda 4 madalya kazandı. Türkiye Masa Tenisi Federasyonu’ndan alınan bilgiye göre, organizasyon takım müsabakalarıyla tamamlandı.

Genç Kadın Milli Takımı, finalde Romanya’yı 3-2 yenerek şampiyonluğa ulaştı. Yıldız Kadın Milli Takımı da Romanya’yı 3-1 mağlup ederek aynı başarıyı gösterdi.

Genç Erkek Milli Takımı, finalde Bulgaristan’a 3-1 yenilerek ikinci oldu. Yıldız Erkek Milli Takımı da finalde Bulgaristan’a aynı skorla kaybederek organizasyonu ikinci sırada tamamladı.

Milli masa tenisçiler, Balkan Şampiyonası’nda 4 madalya kazandı
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Beyaz Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.