1. Haberler
  2. Spor
  3. Fenerbahçe, Galatasaray, Beşiktaş taraftarları golf sahasında buluştu

Fenerbahçe, Galatasaray, Beşiktaş taraftarları golf sahasında buluştu

Fenerbahçe, Galatasaray ve Beşiktaş taraftarları, Antalya'daki golf turnuvasında dostluk mesajı verdi. 30 golfçü katıldı, etkinlik barış ve kardeşlik vurgusu yaptı.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Antalya’nın Serik ilçesindeki Regnum Carya Golf Kulübü’nde düzenlenen turnuvada Fenerbahçe, Galatasaray ve Beşiktaş taraftarları dostluk ve centilmenlik mesajı verdi. Turnuva, 27 Haziran 2026 tarihinde gerçekleştirildi. Etkinliğe 30 golfçü katıldı ve Türkiye Golf Federasyonu’nun eski yönetim kurulu üyesi Recep Turan da yer aldı. Farklı takımlara gönül veren golfçüler, rekabeti saha içinde bırakarak dostluğu ön plana çıkaran bir organizasyonda bir araya geldi.

Regnum Carya Golf Kulübü Genel Müdürü Hasan Ceylan, etkinlikte yaptığı konuşmada, ilk kez düzenlenen organizasyona gösterilen ilgiden memnun olduklarını ifade etti. Ceylan, “Üç büyük takımın taraftarlarını bir araya getiren golf turnuvasını gerçekleştiriyoruz. Amacımız futboldaki heyecanı ve mücadeleyi golfte de yaşayabilmek. Turnuvamızın en önemli amacı barış, mücadele ve dostluktur. Üç takım taraftarının kardeşçe bir araya gelerek çok güzel bir organizasyon yapabileceğini gösterdik. Önümüzdeki yıllarda bu turnuvayı daha da büyüterek Türkiye genelinde gerçekleştirmeyi planlıyoruz” dedi.

Fenerbahçe, Galatasaray, Beşiktaş taraftarları golf sahasında buluştu
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Beyaz Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.