1. Haberler
  2. Spor
  3. Beşiktaş GAİN, EuroLeague yönetiminin açıklamasını bekliyor

Beşiktaş GAİN, EuroLeague yönetiminin açıklamasını bekliyor

Beşiktaş GAİN, EuroLeague yönetiminin öğleden sonra yapacağı toplantıda katılım kararını bekliyor. Yönetim kurulu üyesi Özkan Arseven açıklama yaptı.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Beşiktaş GAİN, EuroLeague yönetiminin açıklaması için geri sayımda. EuroLeague yönetiminde hissedarların sabah ilk toplantıyı yaparak oybirliği ile Beşiktaş GAİN’in katılımını istediği öğrenildi. EuroLeague yönetiminin öğleden sonra kendi yönetim kurulu toplantısını yaparak kararı açıklaması bekleniyor. Kararın büyük ihtimalle Beşiktaş GAİN’in katılması yönünde çıkması öngörülüyor.

Siyah beyazlı kulüp, resmi açıklama için EuroLeague yönetiminin kesin kararını bekliyor. Beşiktaş Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi Özkan Arseven’in konuyla ilgili açıklaması ise şöyle: “Buradan dönüş için son anda çok farklı bir siyasetin veya gücün devreye girmesi gerekiyor. Şu anda da böyle bir ihtimal görünmüyor. Kesin Hayırlı olsun demek için Eurolig yönetim kurulu resmi kararını bekliyoruz.”

Beşiktaş GAİN, EuroLeague yönetiminin açıklamasını bekliyor
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Beyaz Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.