ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, İran ile teknik düzeyde yürütülen görüşmeler çerçevesinde heyetlerin gelecek hafta yeniden toplanacağını duyurdu. Rubio, resmi ziyarette bulunduğu Kuveyt’te yaptığı açıklamada, teknik heyetlerin 29 ya da 30 Haziran’da bir araya geleceğini ve muhtemelen İsviçre’de olacaklarını belirtti.
Rubio, bu teknik görüşmelere ABD Dışişleri Bakanlığı ve Enerji Bakanlığı’ndan yetkililerin de katılacağını ifade etti. Ayrıca, Hürmüz Boğazı’nın işletilmesi ile ilgili olarak, “Uluslararası suları kullanmak için ücret talep eden herhangi bir mekanizmaya tüm dünya karşı çıkacaktır” dedi.