Eskişehir’in Sivrihisar ilçesinde bir maden ocağında taş kırma kuyusuna düşen 2 işçi yaralandı. Olay, Sivrihisar’a bağlı kırsal Böğürtlen Mahallesi’nde meydana geldi. Maden ocağında çalışan Nihat E. (27) ve Bekir A. (52), henüz belirlenemeyen bir nedenle silo üzerinden taş kırma kuyusuna düştü. Diğer işçilerin ihbarı üzerine bölgeye jandarma, sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Ekiplerin çabalarıyla kuyudan çıkarılan 2 işçi, ilk müdahalenin ardından ambulansla Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Tedavi altına alınan işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Eskişehir’de taş kırma kuyusuna düşen 2 işçi yaralandı
Eskişehir'in Sivrihisar ilçesinde bir maden ocağında taş kırma kuyusuna düşen 2 işçi yaralandı. Olayın ardından sağlık ekipleri bölgeye sevk edildi.
0
Paylaş