1. Haberler
  2. Dünya
  3. ABD’de sel felaketinde 4 kişi hayatını kaybetti

ABD’de sel felaketinde 4 kişi hayatını kaybetti

ABD'nin Kentucky eyaletinde şiddetli yağışların neden olduğu selde 4 kişi yaşamını yitirdi. Kentucky Valisi Andy Beshear, durumu açıkladı.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

ABD’nin Kentucky eyaletinde şiddetli yağışların yol açtığı sel felaketinde 4 kişinin hayatını kaybettiği bildirildi. ABD Ulusal Hava Durumu Servisi, Kentucky ve Indiana eyaletlerinin bazı bölgeleri için ani sel uyarısı yayımladı. Kentucky Valisi Andy Beshear, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, eyalette etkili olan yağışlar nedeniyle Madison ve Jackson bölgelerinde 4 kişinin yaşamını yitirdiğini duyurdu.

Beshear, eyalette 12 yolun sel nedeniyle kullanılamaz hale geldiğini belirterek, bölge sakinlerine dikkatli olmaları çağrısında bulundu.

ABD’de sel felaketinde 4 kişi hayatını kaybetti
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Beyaz Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.