Sırbistan Cumhurbaşkanı Aleksandar Vucic, “Birkaç hafta içinde görevimden istifa edeceğim” dedi. Vucic, başkent Belgrad’da düzenlenen ‘Sırbistan-Tek Aile’ mitinginde konuştu. Sırbistan Ulusal Meclisi önünde yaptığı konuşmada, “Birkaç hafta daha Cumhurbaşkanı olarak görevimi sürdüreceğim, sonra istifa ediyorum. Hiçbir şey sonsuza kadar değil, öyle de olmasın. Herkese teşekkürler” ifadelerini kullandı.
Vucic, erken seçim tarihini de yakında açıklayacağını belirtti. Ayrıca, Sırbistan’ın askeri tarafsızlık tutumunu sürdürmesinin önemine dikkat çekti. Çin ve Rusya ile geleneksel dostluğa dayanan ilişkilerin devam etmesi gerektiğini vurgulayan Vucic, ülkesinin Avrupa Birliği (AB) üyelik sürecinde daha hızlı ilerlemesi temennisinde bulundu.