1. Haberler
  2. Genel
  3. Kayseri’de camide tartıştığı 2 kişiyi bıçaklayarak öldürdü

Kayseri’de camide tartıştığı 2 kişiyi bıçaklayarak öldürdü

Kayseri'de Mehmet A., camide tartıştığı Musa Y. ve Zübeyir T.'yi bıçaklayarak öldürdü. Olay, yatsı namazı öncesi Saraycık Mahallesi'nde gerçekleşti.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Kayseri’de psikolojik sorunları olduğu iddia edilen Mehmet A., yatsı namazı öncesinde camide tartıştığı Musa Y. ile Zübeyir T.’yi bıçaklayarak öldürdü. Olay, 28 Haziran 2026 tarihinde saat 21.30 sıralarında Kocasinan ilçesi Saraycık Mahallesi’nde meydana geldi.

Mehmet A., yatsı namazı için camide bekleyen Musa Y. ve Zübeyir T. ile henüz bilinmeyen bir nedenle tartışmaya başladı. Kısa sürede büyüyen tartışma, bıçaklı kavgaya dönüştü. Mehmet A., yanındaki bıçakla Musa Y. ve Zübeyir T.’yi yaraladı.

İhbar üzerine olay yerine jandarma ve sağlık ekipleri sevk edildi. Sağlık ekiplerinin yaptığı kontrolde Musa Y. ve Zübeyir T.’nin hayatını kaybettiği belirlendi. Olay yerindeki incelemenin ardından Musa Y. ve Zübeyir T.’nin cansız bedenleri, otopsi için Kayseri Devlet Hastanesi’nin morguna götürüldü.

Cinayet şüphelisini yakalamak için harekete geçen jandarma, olayla ilgili soruşturmaya devam ediyor.

Kayseri’de camide tartıştığı 2 kişiyi bıçaklayarak öldürdü
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Beyaz Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.