Adalet Bakanı Akın Gürlek, “Gençlerimizi, aile yapımızı ve toplum sağlığımızı hedef alan uyuşturucuyla mücadelemiz kesintisiz devam edecektir” dedi.
Bakan Gürlek, sanal medya üzerinden yaptığı paylaşımda, “Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü” dolayısıyla uyuşturucu ve zararlı maddelerle mücadele kararlılığını bir kez daha vurguladı. Bağımlılıkla mücadeleyi; önleme, rehabilitasyon ve topluma yeniden kazandırma süreçleriyle birlikte ele aldıklarını belirtti.
Bu bağlamda, ceza infaz kurumlarında bağımlılıkla mücadeleye yönelik özel alanlar oluşturduklarını ve hükümlü ile tutuklulara kapsamlı psiko-sosyal destek sunduklarını ifade etti. Gürlek, bağımlılık sarmalına düşen bireylerin hayata yeniden tutunmalarını sağlamak ve topluma sağlıklı bir şekilde yeniden uyumlarına katkı sunmayı amaçladıklarını ekledi.