A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası’na veda etmesinin ardından yurda döndü. D Grubu’nda oynadığı 3 maçta 2 mağlubiyet ve 1 galibiyet alarak son sırada kalan milliler, turnuvayı tamamladıktan sonra özel bir uçakla İstanbul Havalimanı Genel Havacılık terminaline iniş yaptı.
Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı İbrahim Ethem Hacıosmanoğlu da heyetle birlikte İstanbul’a geldi. Bazı futbolcular, teknik heyetten izin alarak yurda dönüş yapan kafilede yer almadı.