Gaziantep’te bir tekstil fabrikasında içme suyunu tükettikten sonra rahatsızlanan 25 işçi, zehirlenme ihtimaliyle hastaneye sevk edildi. Olay, sabah saatlerinde 5’inci Organize Sanayi Bölgesi’ndeki fabrikada gerçekleşti. İşçilerde baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetleri görüldü. Bunun üzerine durum, 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirildi. Olay yerine gelen ambulanslarla 25 işçi, Şehitkamil Devlet Hastanesi’ne götürüldü. Zehirlenme şüphesiyle tedavi altına alınan işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu ifade edildi. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.
Gaziantep’te fabrikada su içen 25 işçi hastaneye kaldırıldı
Gaziantep'teki bir tekstil fabrikasında su içtikten sonra rahatsızlanan 25 işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.
0
Paylaş