1. Haberler
  2. Genel
  3. Gaziantep’te fabrikada su içen 25 işçi hastaneye kaldırıldı

Gaziantep’te fabrikada su içen 25 işçi hastaneye kaldırıldı

Gaziantep'teki bir tekstil fabrikasında su içtikten sonra rahatsızlanan 25 işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Gaziantep’te bir tekstil fabrikasında içme suyunu tükettikten sonra rahatsızlanan 25 işçi, zehirlenme ihtimaliyle hastaneye sevk edildi. Olay, sabah saatlerinde 5’inci Organize Sanayi Bölgesi’ndeki fabrikada gerçekleşti. İşçilerde baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetleri görüldü. Bunun üzerine durum, 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirildi. Olay yerine gelen ambulanslarla 25 işçi, Şehitkamil Devlet Hastanesi’ne götürüldü. Zehirlenme şüphesiyle tedavi altına alınan işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu ifade edildi. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Gaziantep’te fabrikada su içen 25 işçi hastaneye kaldırıldı
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Beyaz Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.