2025-2026 eğitim öğretim döneminin tamamlanmasıyla birlikte öğrenciler karnelerini aldı. Tüm yurttaki öğrenciler yaz tatiline adım atmanın sevincini ve karne günü heyecanını birlikte yaşadı.
Samsun’da 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle il genelinde öğrenim gören 253 bin 435 öğrenci karne aldı. 21 bin 614 öğretmenin görev yaptığı Samsun’da 1087 okul ve 13 bin 84 derslikte eğitim gören öğrenciler, karnelerini aldı. 2025-2026 eğitim öğretim yılı karne dağıtım töreni, Atakum İmam Hatip Ortaokulu’nda gerçekleştirildi. Törene Samsun Valisi Orhan Tavlı ile Samsun İl Milli Eğitim Müdürü Murat Ağar katıldı. Program kapsamında öğrencilerle bir araya gelen protokol üyeleri, öğrencilere karnelerini teslim ederek yaz tatili öncesinde çeşitli tavsiyelerde bulundu.
İl Milli Eğitim Müdürü Ağar, yaz tatili sürecinde öğrencilerin zamanlarını verimli şekilde değerlendirmeleri ve aileleriyle daha fazla vakit geçirmeleri yönünde tavsiyelerde bulundu. Ağar, “Bugün 2025-2026 eğitim öğretim yılının sonuna geldik. Öğrencilerimizle birlikte yıl boyunca yürüttüğümüz eğitim öğretim faaliyetlerini bu dönem itibariyle tamamlıyoruz. İlimiz genelinde 253 binin üzerinde öğrencimiz bu yıl karnelerini aldı. Yine 21 binin üzerinde öğretmenimizle birlikte eğitim ve öğretim hizmetlerini sürdürüyoruz. Çocuklarımız yıl boyunca bir taraftan akademik başarılarını geliştirirken, diğer taraftan ilimiz genelinde ve okullarında yürütülen sosyal, kültürel ve proje temelli çalışmalara aktif şekilde katıldılar. Ailelerimiz de bu süreçte öğrencilerimizin her zaman yanında oldu.” dedi.