Son yıllarda yaşadığı hastalık ve verdiği cesur mücadeleyle gündemde kalan ünlü oyuncu Selma Blair’den peş peşe sevindirici haberler geliyor.
MS hastalığıyla mücadele eden Blair, 54. doğum gününü 14 yaşındaki oğlu Arthur ile birlikte kutladı. Etrafı tek evladı ve sevdikleriyle çevrili olan oyuncu, bu özel anların görüntülerini sosyal medya hesabında paylaştı. Yıllardır hastalığıyla mücadelesinde ona destek veren ünlü dostları da mutluluğuna katıldı.
Paylaşılan fotoğrafta, Blair pembe mumla süslenmiş bir pastanın önünde dururken, oğlu da yanında oturuyordu. Blair, fotoğraf için pastaya gülümseyen oğluna havadan bir öpücük gönderdi. Ardından, oyuncunun kahverengi bir pantolon takımı giydiği ve büyük bir grup insanın ona “Mutlu Doğum Günü” şarkısını söylediği bir video paylaşıldı.
Blair, bu mutlu paylaşımına “Bir yıl daha geçti. Sevginin her biçimi. Pasta, Arthur’um, güzel insanlar. Teşekkür ederim” notunu ekledi. “Dancing with the Stars” 31. sezon partneri Sasha Farber, gönderinin altını kalplerle süslerken, ünlü yıldız Candace Cameron Bure “Doğum günün kutlu olsun!! Ne güzel bir kadınsın.” şeklinde yorum yaptı.
Blair’in yakın arkadaşı, ünlü oyuncu Tara Reid ise “Doğum günün kutlu olsun arkadaşım, sana en iyisini diliyorum.” dedi.
Kasım 2025’te PEOPLE dergisine konuşan Blair, multipl skleroz (MS) ile mücadelesi sırasında oğlu ve köpeği Scout ile nasıl mutluluk bulduğunu anlatmıştı. “Birkaç yıldır hastalığım nüks etmiyor ve sürekli olarak dayanıklılığımı geri kazanıyorum, seyahat ediyorum ve iş birlikleri yapıyorum ve bence mutluluğum her zaman oğlumdan gelecek” demişti.
Daha önce de tek oğlunun sağlık yolculuğu boyunca her zaman “cesur ve harika” olduğunu ifade eden Selma Blair, “Onun ne kadar cesur ve harika olduğuna gerçekten hayranım.” şeklinde konuşmuştu.


