2025-2026 eğitim öğretim döneminin tamamlanmasıyla birlikte öğrenciler karnelerini aldı. Yaz tatiline adım atan öğrencilerin karne heyecanı tüm yurtta yaşandı.
İzmir’de 733 bin 305 öğrenci karne aldı. İzmir Valisi Süleyman Elban ve İzmir İl Milli Eğitim Müdürü Ömer Yahşi, düzenlenen törene katılarak öğrencilere karnelerini dağıttı.
Türkiye genelinde 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte, İzmir’de de öğrenciler karne heyecanı yaşadı. Karabağlar İyiburnaz İlkokulu’nda düzenlenen törende, Vali Elban, İl Milli Eğitim Müdürü Yahşi, Karabağlar Kaymakamı Mehmet Özer ve AK Parti Karabağlar İlçe Başkanı Hüseyin Uzun yer aldı. Vali Elban ve Yahşi, tatil heyecanı yaşayan öğrencilere karnelerini ve karne hediyelerini verdi.
İzmir İl Milli Eğitim Müdürü Ömer Yahşi, “2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı’nın sonuna geldik. İzmir’de öğrencimiz tatile çıkıyor, karnelerini alıyor. Sağlıklı, sıhhatli bir şekilde eğitim öğretimi tamamladık. Akademik anlamda bütün süreçleri bitirdik. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli ile birlikte güzel bir eğitim öğretimi dönemini bitirmiş bulunmaktayız. Eylül ayında 2026-2027 eğitim öğretim yılına okullarımızla hazır olacağız. Çok ciddi bir çalışma yapacağız. İzmir ve Türkiye’nin tüm çocukları için iyi tatiller diliyorum” dedi.
Karabağlar İyiburnaz İlkokulu’nda birinci sınıf öğrencisi olan Barış Çakar (7), “Karnemi valimiz verdi. Çok mutlu oldum ve heyecanlandım. Yaz tatilimde öğretmenimin verdiği kitabı okuyacağım. Dışarıda oyunlar oynayacağım. Büyüyünce polis olmak istiyorum” ifadelerini kullandı.


