Konya’nın Ilgın ilçesinde bulunan Şehit Mustafa Kozlu İlkokulu’nun tek öğrencisi İlayda Kozlu, karne heyecanı yaşadı. 3’üncü sınıf öğrencisi İlayda, karnesini okulun tek öğretmeni Muhammed Bağ’dan aldı.
Ilgın ilçesi Gökçeyurt Mahallesi’ndeki okulda, Muhammed Bağ, karnesini verirken duygusal anlar yaşadı. Bağ, “Bu yıl ülkemizde ender rastlanan bir tabloya birlikte tanıklık ettik. Bir öğretmen ve bir öğrencili bir okulda eğitim-öğretim yılımızı tamamladık. Sen de yıl boyunca çok çalıştın, derslerinde başarılı oldun, hiç devamsızlık yapmadın. Bu güzel başarılarının karşılığı olan karneni sana büyük bir mutlulukla veriyorum” dedi.
Karnesini alan İlayda Kozlu, notlarını inceledikten sonra, “Hepsi çok iyi” diyerek sevincini dile getirdi. Karne töreninin ardından öğretmen Muhammed Bağ, bu özel eğitim yılının unutulmaması için İlayda ile birlikte yer aldığı bir hatıra fotoğrafı hediye etti.


