1. Haberler
  2. Eğitim
  3. İlayda’nın karne sevinci, okulun tek öğrencisi olarak yaşandı

İlayda’nın karne sevinci, okulun tek öğrencisi olarak yaşandı

Konya'nın Ilgın ilçesinde, tek öğrenci İlayda Kozlu, karnesini öğretmeni Muhammed Bağ'dan aldı. İlayda, devamsızlık yapmadan başarılı bir yıl geçirdi.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Konya’nın Ilgın ilçesinde bulunan Şehit Mustafa Kozlu İlkokulu’nun tek öğrencisi İlayda Kozlu, karne heyecanı yaşadı. 3’üncü sınıf öğrencisi İlayda, karnesini okulun tek öğretmeni Muhammed Bağ’dan aldı.

Ilgın ilçesi Gökçeyurt Mahallesi’ndeki okulda, Muhammed Bağ, karnesini verirken duygusal anlar yaşadı. Bağ, “Bu yıl ülkemizde ender rastlanan bir tabloya birlikte tanıklık ettik. Bir öğretmen ve bir öğrencili bir okulda eğitim-öğretim yılımızı tamamladık. Sen de yıl boyunca çok çalıştın, derslerinde başarılı oldun, hiç devamsızlık yapmadın. Bu güzel başarılarının karşılığı olan karneni sana büyük bir mutlulukla veriyorum” dedi.

Karnesini alan İlayda Kozlu, notlarını inceledikten sonra, “Hepsi çok iyi” diyerek sevincini dile getirdi. Karne töreninin ardından öğretmen Muhammed Bağ, bu özel eğitim yılının unutulmaması için İlayda ile birlikte yer aldığı bir hatıra fotoğrafı hediye etti.

İlayda’nın karne sevinci, okulun tek öğrencisi olarak yaşandı
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Beyaz Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.