1. Haberler
  2. Dünya
  3. Güney Kore’ye ait 8 gemi Hürmüz Boğazı’ndan geçti

Güney Kore’ye ait 8 gemi Hürmüz Boğazı’ndan geçti

Güney Kore'ye ait 8 gemi, Hürmüz Boğazı'ndan güvenli bir şekilde geçiş yaptı. Boğazda bekleyen Güney Kore bağlantılı gemi sayısı 5'e düştü.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Güney Kore’ye ait 8 gemi, Hürmüz Boğazı’ndan geçti. Hürmüz Boğazı’nın yeniden deniz trafiğine açılmasının ardından, Güney Kore bağlantılı 8 geminin boğazdan geçiş yaptığı bildirildi. Güney Kore basını, Denizcilik Bakanlığı yetkililerinin Hürmüz Boğazı’ndaki Güney Kore bağlantılı gemilerin durumu hakkında yaptığı açıklamayı yayımladı.

Açıklamada, ABD-İsrail’in şubat ayındaki saldırılarının ardından kapanan Hürmüz Boğazı’nda mahsur kalan 26 gemiden 13’ünün dün çıkış yapmasının ardından, 8’inin daha bugün güvenli bir şekilde boğazdan ayrıldığı belirtildi. Son geçişlerle birlikte boğazda bekleyen Güney Kore bağlantılı gemi sayısının 5’e düştüğü kaydedildi.

Güney Kore’ye ait 8 gemi Hürmüz Boğazı’ndan geçti
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Bizi Takip Edin
Giriş Yap

Beyaz Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.