Güney Kore’ye ait 8 gemi, Hürmüz Boğazı’ndan geçti. Hürmüz Boğazı’nın yeniden deniz trafiğine açılmasının ardından, Güney Kore bağlantılı 8 geminin boğazdan geçiş yaptığı bildirildi. Güney Kore basını, Denizcilik Bakanlığı yetkililerinin Hürmüz Boğazı’ndaki Güney Kore bağlantılı gemilerin durumu hakkında yaptığı açıklamayı yayımladı.
Açıklamada, ABD-İsrail’in şubat ayındaki saldırılarının ardından kapanan Hürmüz Boğazı’nda mahsur kalan 26 gemiden 13’ünün dün çıkış yapmasının ardından, 8’inin daha bugün güvenli bir şekilde boğazdan ayrıldığı belirtildi. Son geçişlerle birlikte boğazda bekleyen Güney Kore bağlantılı gemi sayısının 5’e düştüğü kaydedildi.