Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, Bakırköy Medeni Berk İlkokulu’nda düzenlenen 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Okul Kapanış Programı ve Karne Töreni’nde konuştu. Tekin, “Önümüzdeki yıl her kademenin 3’üncü sınıfında da uygulanmaya başlanacak. Yani okul öncesi, ilkokul 1, 2 ve 3, ortaokullarda 5, 6 ve 7, liselerde ise 9, 10 ve 11’inci sınıflarda önümüzdeki yıl Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’yle eğitim öğretim hayatımız devam edecek. Bu süre içerisinde çok kapsamlı bir program değişikliği, müfredat değişikliği olduğu için bakanlığımızdaki her birim, kendi görev alanlarına giren boyutlarıyla izleme ve değerlendirme yaptılar” dedi.
Törene Bakan Tekin’in yanı sıra İstanbul Valisi Davut Gül, İl Milli Eğitim Müdürü Murat Mücahit Yentür, öğrenciler ve veliler katıldı. Programda öğrenciler karnelerini alırken, eğitim öğretim yılının tamamlanması dolayısıyla çeşitli etkinlikler gerçekleştirildi. Bakan Tekin, öğrenci ve velilerle bir araya gelerek karne heyecanına ortak oldu. Törende konuşmaların ardından öğrenciler yaz tatiline uğurlandı.
Bakan Tekin, “2025-2026 eğitim-öğretim yılını bugün itibarıyla tamamlamış bulunuyoruz. Ben sözlerime başlamadan önce bu eğitim-öğretim yılında da fedakarlıklarıyla, örnek davranışlarıyla, çocuklarımıza aşıladıkları ülke ve millet sevgisi konusundaki çabalarıyla koskoca bir eğitim-öğretim yılında çocuklarımıza hem annelik hem babalık, abilik, ablalık yapan öğretmenlerimize teşekkür etmek istiyorum” şeklinde konuştu.